Merhaba sevgili stropiyer okurları (böyle bir kesim varsa ne mutlu)

Bugünkü yazın bir ürün incelemesi olmayacak. Ya da yapı ve dekorasyon üzerine felsefe yapmaya kalkmayacağım. Daha çok birkaç gündür neden sitenin güncellenmediğinden bahsetmek istiyorum. Bildiğiniz gibi stropiyer geniş kadrolu bir oluşumdu (yok ali sami). Çeşitli olaylar yüzünden yazar arkadaşlardan biri ayrıldı (zaten bir tane vardı) . Ben de diğer sitelerin altyapı çalışmalarıyla uğraştığım için stropiyere pek zaman ayıramadım açıkçası...

Kısa bir süre sonra bu durum düzelecek. Şuan diğer sitelere tag kasıyorum. O biter bitmez bu akşamdan stropiyer şöyle bi 15-20 günlük içerik basmayı planlıyorum. Oldukça doyurucu olacak. Ya bi de benim notebook bozuldu ya stropiyer okurları. p3 le uğraşmak ölüm yani o kadar söyleyebilirim. Bi live writer açacak mesela kafadan 2 dakka bekletiyor. Neyse ki bugün 5 gibi falan teslim alacağım aleti. Muhtemelen akşama da sizlerle doyurucu incelemeleri paylaşmaya başlarım.

Uzun lafın kısası böyle. Eğer uzun süredir dekorasyon ve yapı alanındaki incelemelerimizi takip ediyorsanız (ki böyle bir ihtimal %0.000785) bu bir kaç günlük aranın nedenini merak etmiş olabilirsiniz diye düşündüm. Merak etmeyin. Geçecek, az kaldı. Sizlerle bir durum değerlendirmesi yapmış olmak istedim. Hem bahaneyle site de güncellenmiş oldu. Acaba kaç kelime oldu ? Blogger panelde de yazmıyor ki... Neyse en iyisi keseyim burada. Bu kadar da kasmaya gerek olduğunu sanmıyorum.

Kolay gelsin. Kalın sağlıcakla...

22 Temmuz 2009 Çarşamba