Kartonpiyer 2008 Fiyat Listesi'ni internetten bulmak gittikçe zorlaştı. Google üzerinden ya da farklı bir arama motoru üzerinden "Kartonpiyer Fiyatları" yazdığımızda birçok sonuca ulaşıyoruz ama bunlardan hiçbiri istediğimiz xls formatından bir fiyat listesi olmuyor. Bu durum gerçekten çok kötü. Burdan büyük kartonpiyer sitelerine sesleniyorum! Yayınlayın şu fiyat listenizi! Hem siz rahat edin hem bu işle uğraşanlar. Fazla mı galyana geldim bilmiyorum ama gerçekten aradığınız bir fiyat listesine netten ulaşamamak çok kötü. Bu bugün kartonpiyer fiyatlarının listesi olur, yarın bahçe malzemeleri fiyat listesi olur fark yapmaz.



Bu durumu abartıp web sitelerine 1 ytl den malzeme koyan sirketler de var. Bunları burda isimlendirmek istemiyorum ama birçoğumuz zaten nette gezerken bahsettiğimiz fiyat listelerini görmüşlerdir.

Uzun lafın kısası artık bu tarz sorunları uzun süre yaşamamız gerektiğini savunanlardanım ama sonuç nafile. 2-3 saat aramama ramen güncel bir liste bulamadım. Burdan değerli ziyaretçilerimin affına sığınıyorum :(.

Etiketler: ,

3 Temmuz 2008 Perşembe